Verzending en bezorging
Levertijd
Alle bestellingen binnen Nederland worden met PostNL binnen 1 - 2 werkdagen geleverd. Bestellingen buiten Nederland kunnen binnen 1 - 5 werkdagen worden verwacht.
Gratis verzending
Alle bestellingen boven de € 25,- worden gratis verzonden.
Verzendkosten Nederland en België
Nederland: vanaf € 2,95
België: vanaf € 2,95
(Mocht je bestelling in meerdere delen worden verstuurd, dan nemen wij de extra kosten voor onze rekening)
Het is mogelijk om je bestellingen via een brievenbuspakje met Track & Trace te versturen, hiervoor worden extra kosten berekend. Je kunt dit aangeven tijdens je bestelling.
Bevestiging van verzending
Als we je bestelling hebben aangemeld krijg je van ons automatisch een bevestiging per e-mail met eventuele Track & Trace code. Deze kun je gebruiken op de website van PostNL en zien wanneer je je bestelling kunt verwachten.
Let op: bij brievenbuspost wordt geen Track & Trace code verstuurd.
Afwijkend leveradres
Het is mogelijk om een afwijkend leveradres te kiezen. Je kunt dit aangeven tijdens het plaatsen van je bestelling.
Leveringen tijdens feestdagen
Tijdens drukte bij PostNL kan het helaas voorkomen dat de gewenste levertijden niet kunnen worden gegarandeerd. Heb je een bestelling vóór een bepaalde datum nodig neem dan contact op met onze
klantenservice om de mogelijkheden te bekijken. Daarnaast vindt je op
deze pagina het aangepaste bezorgschema van PostNL tijdens feestdagen en drukkere periodes.
Retourneren
Het kan helaas gebeuren dat jouw artikelen toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoen, wij doen er dan ook alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Het is geen probleem als je één of meerdere items van je bestelling wilt terugsturen bij Fashionvibe.nl. Je bestelling kan binnen 14 dagen na ontvangst worden aangemeld voor retour, na deze melding heb je nog 14 dagen de tijd om je artikel(en) retour te sturen. Mocht je nog vragen hebben over een van onze artikelen of zijn er onduidelijkheden, aarzel dan niet om
contact met ons op te nemen.
Neem voordat je artikelen retourneert eerst even
contact met ons op zodat de retourzending goed verloopt.
Om je retour toch een beetje op te leuken krijg je van ons de kosten van de retourzegel van PostNL terug in de vorm van een kortingscode. Deze kun je dan vrijblijvend bij een nieuwe bestelling gebruiken.
Retourneren
- Indien we je retour in goede staat hebben ontvangen, wordt deze verwerkt. Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen wordt binnen 5 werkdagen, na ontvangst van je retour, teruggestort op de (bank)rekening / creditcard welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de bestelling. Hier krijg je van ons een bevestiging van.
- Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en retour gezonden. Niet identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk ook teruggestuurd naar de afzender. Deze retourkosten worden bij de verzender in rekening gebracht.
- Niet identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen in ons magazijn. De klant kan zich gedurende deze periode melden via de klantenservice. Na deze periode wordt de zending verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
- Zowel de kosten alsook het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Zonder bewijs van verzending met track & trace worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbuspost is altijd op risico van de verzender.
- Je kunt voor je herroeping gebruik maken van het modelformulier voor herroeping of ons eigen formulier. Het is geen verplichting maar we willen je vriendelijk verzoeken gebruik te maken van ons eigen retourformulier om een herroeping makkelijker en sneller te kunnen verwerken.
- Let op! Heb je een artikel beschadigd ontvangen? Neem dan direct na ontvangst van je bestelling contact met ons op. Indien dit niet binnen twee dagen na ontvangst wordt gemeld, kunnen wij hiervoor helaas geen retourgarantie meer geven. Wij crediteren geen beschadigde en/of gebruikte artikelen.
- Let op! Verzegelde producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
- Let op! Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd en zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
Retourneren is vrij eenvoudig via onderstaande stappenplan:
1. Stuur een e-mail naar
info@fashionvibe.nl met de artikelnummers die je gaat retourneren. Je ontvangt dan van ons vrijblijvend een kortingscode voor je retourzegel van PostNL.
2. Vul het
retourformulier volledig in en print deze uit.
3. Na het aanmelden van je retourzending heb je 14 dagen de tijd om de artikelen retour te sturen. (vergeet niet de pakbon en het retourformulier bij te voegen!)
4. Stuur de artikelen met de pakbon en het retourformulier voldoende gefrankeerd naar onderstaand adres:
Jel Design | Fashionvibe.nl
t.a.v. Retouren
Park die Leythe 1
2314BA Leiden
Nederland