Klachten

Fashionvibe.nl doet zijn uiterste best om je als gewaardeerde klant tevreden en gelukkig te houden. Elke dag zijn we bezig om onze producten, diensten en service voor je te verbeteren. Heb je vragen of aanmerkingen over onze website of diensten? Laat het ons dan weten door een bericht achter te laten via het contactformulier of neem contact op met onze klantenservice.

Klacht melden

Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn met ons, onze producten en/of service dan kun je ons bereiken via het contactformulier of via onze klantenservice.

Om de behandeling van de klacht voorspoedig te laten verlopen zouden we het op prijs stellen om onderstaande gegevens te vermelden bij het indienen:

> Ordernummer (Niet verplicht, wel gewenst)
> Naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer (Naam en adres verplicht)
> Duidelijke omschrijving van de klacht

Na ontvangst van je klacht, voorzien we je binnen vijf werkdagen van een inhoudelijke reactie om samen tot een mogelijke oplossing te komen.

Niet tevreden met de afhandeling

We adviseren je om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken en te mailen naar info@fashionvibe.nl.
Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting Webwinkelkeur (Meer informatie is te vinden via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil). Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten binnen de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr/. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.